Frumusete

4 exercitii pentru un abdomen plat

4 exercitii pentru abdomenVine vara! Sunteti pregatite? Nu stiu daca vom fi vreodata atat de pregatite de vara cum ne dorim. Suntem exigente cu noi insine, iar asta nu este un lucru rau deloc. Intotdeauna ne dorim sa fim mai sexy, mai frumoase, mai in forma, iar asta ne impinge sa fim gata sa facem orice sacrificiu pentru a ne intra in forma.

Vestea buna cu care te intampin astazi este ca nu-i nevoie de sacrificii enorme pentru ca vara asta sa te prezinti cu o talie de viespe pe plaja la care visezi inca din iarna cea lunga. E destul de simplu sa fii diva care poti sa fii. Nu ai nevoie decat de perseverenta si incredere.

Pentru azi iti propun 4 exercitii simple pentru un abdomen de invidiat. Poti sa le combini, sa le introduci in rutina ta sportiva sau sa iti suplimentezi activitatea fizica din fiecare dimineata.

Inainte, insa, de a te pregati de sport, trebuie sa iti iei cateva precautii. Una din ele ar fi sa nu renunti la incalzire sau la stretching-ul de dupa antrenament. Muschii au nevoie sa fie bine incalziti inainte de a te apuca de treaba; altfel risti intinderi musculare care sigur nu iti vor fi pe plac. Iar stretching-ul de dupa antrenament este obligatoriu pentru a elimina tensiunea acumulata in timpul antrenamentului si a aduce temperatura si pulsul la valori normale.

Un alt lucru pe care il poti face, cu efect direct asupra aspectului abdomenului tau, dar si asupra starii tale de bine, este sa inlocuiesti una din mese cu un Shake proteic. Proteinele din alimente precum soia sau produse lactate sunt denumite proteine ‘complete’ pentru ca acestea contin toti aminoacizii esentiali pentru dezvoltarea si mentinerea masei musculare slabe. Soia contine toti aminoacizii esentiali saraci in grasimi si fara colesterol.

Prin cresterea procentului de masa musculara slaba, metabolismul tau este de asemenea intensificat, adica vei arde mai multe calorii chiar si in timpul somnului!

Sa presupunem ca ti-ai luat micul dejun sanatos – ti-ai baut shake-ul de dimineata, ti-ai facut incalzirea si esti gata sa te apuci de treaba. Care sunt exercitiile minune? Hai sa vedem:

1. Bicicleta

Acest exercitiu iti este cu siguranta cunoscut si este unul ce lucreaza foarte bine abdomenul inferior si lateralii. Hai sa vedem cum se executa corect:

– Intinde-te pe spate pe salteluta, cu mainile in spatele capului.
– Indoaie picioarele la un unghi de 45 de grade.
– Adu genunchiul drept la piept, in timp ce iti intinzi celalalt picior.
– In acelasi timp, roteste trunchiul in asa fel incat cotul stang sa atinga genunchiul drept si invers.
– Repeta de 10 ori miscarea.

2. Barca

Un alt exercitiu care ajuta la exersarea muschilor intregii zone abdominale, foarte eficient daca este executat corect – asa ca nu te grabi, ci concentreaza-te sa efectuezi miscarea complet, chiar daca mai incet.

– Stai pe podea, cu genunchii la piept. Intinde picioarele la 90 de grade astfel incat corpul tau sa formeze un unghi drept. Talpile trebuie sa fie paralele cu tavanul.
– Ridica trunchiul si intinde-ti bratele spre varfurile picioarelor.
– Mentine pozitia pentru cateva secunde, expira si revino la pozitia initiala.
– Repeta de 10 ori miscarea.

3. Scandura

Ca sa iti lucrezi tot muschii abdominali, dar si bratele, fesierii si picioarele, aceasta pozitie este foarte eficienta. Este intr-adevar o pozitie dificil de executat pentru incepatori, dar trebuie sa nu renunti si sa incerci pana cand reusesti sa o mentii.

– Intinde-te pe burta pe salteluta, cu picioarele usor departate.
– Inspira adanc si ridica-te pe brate si varfurile picioarelor.
– Mentine abdomenul incordat si picioarele drepte. Trebuie sa fii paralela cu salteluta si sa nu ai fundul ridicat.
– Mentine pentru 10 secunde. Cand o sa fii in forma vei putea creste numarul de secunde.

4. Atingerea calcaielor

O varianta a clasicelor abdomene care te ajuta sa iti intaresti centura abdominala rapid si eficient:

– Intinde-te pe spate, cu genunchii indoitii si talpile pe podea.
– Bratele trebuie sa fie intinse pe langa corp.
– Ridica trunchiul si intinde-te astfel incat sa atingi cu varful degetelor calcaiele. Cand te ridici, nu uita sa expiri.
– Repeta de 10 ori miscarea.

Ca sa fii sigura ca ai abdomenul dorit, executa aceste miscari si fii consecventa. Ai grija la alimentatie si, pentru un plus de motivatie, probeaza costumul tau de baie in fiecare zi. 🙂

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker