Sanatate

5 Cele Mai Mari Greseli De Nutritie Pentru Incepatori

5 cele mai mari greseli de nutritie pentru incepatoriMulti incepatori vor cobori la un inceput prost cu planul lor de dieta, care apoi stabileste tonul pentru lucruri de urmat. Ei isi pierd increderea ca se pot lipi de dieta lor si continua sa scada din fiecare dieta pe care o fac. Asigurandu-va ca intelegeti cele mai frecvente greseli de nutritie adesea facute, puteti face acest lucru inainte de a se intampla. Iata cinci greseli comune de nutritie pe care incepatorii sunt predispusi sa faca.

Calculul caloriilor

  • Prima greseala mare de debut nu reuseste sa urmareasca aportul de calorii. Zicala, “caloriile in, calorii afara”, are mai mult decat un inel de adevar. La sfarsitul zilei, echilibrul caloric este factorul decisiv care stabileste directia in care se deplaseaza greutatea corpului, deci este esential sa intelegeti cat de mult consumati.

Doar cu ochii pe calorii

  • In acelasi timp, nu doar cautati calorii. Unii oameni se concentreaza exclusiv pe calorii, crezand ca este cel mai important element al pierderii in greutate. Din nou, nu asa. Trebuie sa consumati alimente bogate in antioxidanti si sa alegeti cele mai potrivite tipuri de alimente pentru sanatate. Educati-va pe diferenta dintre carbohidrati, grasimi alimentare si proteine ​​si intentionati sa consumati o combinatie bine echilibrata a celor trei. Daca urmariti o dieta bogata intr-un nutrient si nu este suficient de mare in alta, aceasta ar putea impiedica eforturile dvs. de scadere in greutate.

Se bazeaza pe aceleasi mese vechi

  • Piept de pui la gratar si broccoli … din nou? Desi este bine sa intri intr-o rutina de masa, nu recurge la mancarea aceleasi cinci sau sase mese mereu si repede – aceasta este o reteta sigura pentru plictiseala. Si daca te-ai plictisit, inainte sa stii asta, vei cadea din nou pe bandwagon.
  • Variati-va cautand noi retete si incorporand o varietate bogata de fructe si legume in dieta dvs. Scopul tau este sa gatesti folosind o legume noua in fiecare saptamana. De exemplu, nu ai incercat niciodata bok choy? Gasiti o reteta folosind-o. Niciodata nu fierbe cu vinete? Faceti o ratatouille de vinete. Varietatea va face mancarea sanatosa sa para mai amuzanta si mai putin ca o corvoada.

mananca regulatNu mananca regulat

  • O alta greseala pe care unii incepatori o fac nu mananca destul de regulat. Ei mananca trei mese patrate pe zi, iar prin ultima masa, ei mananca pentru ca le este atat de foame.
  • In schimb, concentrati-va asupra consumului regulat pe tot parcursul zilei. Majoritatea incepatorilor vor mentine un control mai bun al alimentelor, mananca de patru pana la sase ori pe zi – si mananca mancaruri mai mici de servire pentru a ajuta la reglarea nivelului glucozei din sange.

Nu planificati inainte

  • Dupa cum se spune, “planificarea anterioara impiedica performanta slaba” … si aceasta vorba se extinde la o alimentatie sanatoasa. Planificati intotdeauna un plan de atac pentru aceasta zi, determinand ce veti manca pentru micul dejun, pentru pranz, pentru gustari etc.
  • Daca tocmai incepeti si nu sunteti obisnuiti sa alegeti alimente mai sanatoase pe parcursul zilei, poate fi usor sa lasati poftele voastre sa dicteze alegerile dumneavoastra alimentare. Dar daca aveti un plan preformat, veti avea mai multe sanse de a va mentine obiectivele de alimentatie sanatoasa.

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker