Sanatate

Alimente Care Ard Grasimea de pe Picioare

alimente care ard grasimea de pe picioareE, poate, greu de crezut ca exista alimente care tintesc doar o anumita parte a corpului, ajutand-o sa se subtieze si sa devina mai supla. Adevarul este ca o dieta sanatoasa, cu un aport redus de calorii, contribuie, de regula, la o slabire uniforma. Si totusi, exista anumite predispozitii in ceea ce priveste locul unde se depun grasimile si anumite alimente care le sustin, asa cum exista alimente care stimuleaza arderile de grasimi.

Foarte multe femei, insa, au forma de clepsidra sau de para, adica isi pastreaza abdomenul relativ plat, insa se ingrasa in zona coapselor si a fundului. Poate ca grasimea de pe picioare nu este la fel de periculoasa precum cea de pe abdomen, insa e la fel de inestetica si tinta celor mai multe diete de slabire.

Nuci si migdale

O mana de nuci sau de migdale pe zi te ajuta sa iti potolesti foamea, dar si sa iti cresti masa musculara, esentiala pentru arderea grasimilor.

Uleiuri vegetale

Renunta la grasimile animale – unt, branzeturi grase – si alege, in schimb, uleiurile vegetale presate la rece precum uleiul de masline sau uleiul din seminte de struguri.

Oua

Pentru ca au foarte multe proteine, ouale sunt ideale pentru micul dejun sau pentru o gustare inainte sau dupa sala. Ajuta la marirea masei musculare si ard grasimile. Daca esti la o dieta mai stricta, poti consuma doal albusul, care are mult mai putine calorii.

Peste

Pestele, si in special pestele gras precum tonul sau somonul, este foarte eficient in arderea grasimilor de pe coapse, pentru ca activeaza metabolismul. In plus, contine proteine slabe care sunt prietenoase cu dieta, dar iti dau senzatia de satietate pentru mult timp.

Grepfrut

Consuma-l ca atare sau in sucuri naturale. Grepfrutul iti echilibreaza metabolismul, regleaza nivelul glicemiei si sustine arderea grasimilor.

Orice dieta de slabire trebuie insotita de alimente care contin fibre. Alege orezul brun in locul celui alb si painea din faina integrala in locul celei din faina alba pentru a impiedica organismul sa mai depoziteze grasimi.

Apa

Bea cat de multa apa poti si/sau hidrateaza-te cu ajutorul fructelor si legumelor care o contin din belsug, precum pepenele sau castravetele.

Legume

Legumele accelereaza metabolismul si ajuta la arderea grasimilor. In plus, regleaza tranzitul intestinal si previn constipatia si acumularea de toxine in organism.

Pa langa o dieta sanatoasa, bazata pe multe legume, cereale integrale si peste, e nevoie sa adopti si un program regulat de sport. Mersul pe jos si alergatul sunt cele mai la indemana si mai eficiente exercitii pe care le poti face pentru arderea grasimilor de pe coapse si mentinerea picioarelor suple si frumoase.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker