Sanatate

10 Alimente Care Ne Cresc Energia

alimente care cresc energiaAtunci cand va simtiti obositi, este atat de usor sa calatoriti prin Starbucks sau sa luati un Red Bull pentru o scurta preluare. Functioneaza? Da. Dar este sanatos? Nu, si chiar mai rau, izbucnirea brusca a energiei este de scurta durata. De acum incolo, hai sa consumam mai multa energie!

Mananca-ti alimentele pentru mai multa energie

Alegerea alimentelor care cresc energia face diferenta in lume atunci cand vine vorba de nivelurile noastre energetice. Stim ca ar trebui sa evitam zaharul pentru a preveni esecul mai tarziu si sa incercam sa limitam consumul de cofeina. In loc sa mananci doar rapid, putem sa alegem o dieta bogata in alimente care sa asigure o energie de lunga durata. Indiferent daca aveti nevoie de un pick-me-up rapid sau de energie care sa dureaza toata ziua, avem alimentele pentru a va mentine puternic.

Ce sa mananci pentru o explozie de energie

1.Turta sandwich pe paine integrala de grau

Sandwich-urile nu mai sunt doar pentru pranz, ci pentru cresterea energiei! Daca nu va este foarte foame, poti manca doar jumatate. Turta este in mod natural slaba si, desigur, incarcata cu proteine. Painea integrala contine fibre si carbohidrati complexi. Combinatia ar trebui sa fie exact ceea ce aveti nevoie pentru o energie instantanee.

2.Iaurt

Iaurtul este mancarea pentru pierderea in greutate, senzatia de mai mult timp si obtinerea unei izbucniri de energie instantanee. Iaurtul face totul! Acesta contine carbohidrati complexi, care asigura energie instantanee si este ambalata cu proteine ​​si fibre. Punem niste cerealele sau doar il manancam simplu.

3.Oua

Incepeti ziua libera cu ouale este o modalitate excelenta de a va garanta energia toata dimineata. Ouale sunt incarcate cu vitamine B, care sunt responsabile pentru transformarea alimentelor in energie. Sunt, de asemenea, o buna sursa de proteine, acid folic si potasiu.

fructe bune4.Fructe

Merele si bananele va vor da izbucnirea de dupa-amiaza a energiei pe care o cautati. Daca aveti nevoie sa ramaneti treaz pentru intalnirea de lucru dupa-amiaza sau daca aveti nevoie de mai multa energie mancati o bucata de fruct. Fructul are carbohidrati, fibre si o multime de vitamine si minerale pentru a va face sarcinile urmatoare.

5.Humus

Hummus a fost cunoscut pentru a creste energia, pentru a imbunatati inteligenta si pentru a-ti ridica starea de spirit. Realizat din naut, are un continut scazut de grasimi, bogat in proteine ​​si incarcat cu vitamine si minerale. Hummus are un gust minunat si vine in tot felul de arome diferite – cum ar fi piperul rosu sau cilantrul. Mananca-l cu paine integrala de grau sau cu legume proaspete pentru o crestere si mai mare a energiei.

Ce sa mananci pentru o energie de lunga durata

6.Somon

Somonul ar trebui sa fie un aliment de baza pentru cei care traiesc un stil de viata activ. Consumul de somon creste in mod regulat energia pe termen lung. Somonul ajuta, de asemenea, la prevenirea cancerului, este bun pentru ochi, piele,par,pentru un ten sanatos si scade riscul de atac de cord sau accident vascular cerebral.

7.Ovaz

Faina de ovaz este descompusa incet de corp, asigurand o energie de lunga durata toata ziua. Pentru acele zile care sunt grele, va recomandam sa va incepeti ziua cu fulgi de ovaz amestecat cu afine si o parte a iaurtului acoperit cu banane feliate.

8.Quinoa

Quinoa este fara gluten si contine mai multa proteina decat orice alt produs din orez. Se amesteca intr-o salata cu avocado, pui, rosii si ceapa sau mananc-o singura. Quinoa sustine, de asemenea, un sistem cardiovascular sanatos.

spanac9.Spanac

Spanacul este incarcat cu fier, care este responsabil pentru aprovizionarea cu oxigen a creierului. Cei cu un continut scazut de fier sufera de anemie, ceea ce duce la oboseala. Daca nu iti plac salatele de spanac, fa-ti prajitura preferata si arunca o mana sau doua.

10.Carne rosie

Orice proteina va va da energie de lunga durata, dar in special carnurile rosii sunt ambalate cu fier (la fel ca spanacul) pentru acel impuls suplimentar de care aveti nevoie. Alegeti optiunile de carne rosie “slaba” sau “extra-slaba”, astfel incat sa nu va supraincarcati corpul cu grasime inutila.alimente care cresc energiaAtunci cand va simtiti obositi, este atat de usor sa calatoriti prin Starbucks sau sa luati un Red Bull pentru o scurta preluare. Functioneaza? Da. Dar este sanatos? Nu, si chiar mai rau, izbucnirea brusca a energiei este de scurta durata. De acum incolo, hai sa consumam mai multa energie!

Mananca-ti alimentele pentru mai multa energie

Alegerea alimentelor care cresc energia face diferenta in lume atunci cand vine vorba de nivelurile noastre energetice. Stim ca ar trebui sa evitam zaharul pentru a preveni esecul mai tarziu si sa incercam sa limitam consumul de cofeina. In loc sa mananci doar rapid, putem sa alegem o dieta bogata in alimente care sa asigure o energie de lunga durata. Indiferent daca aveti nevoie de un pick-me-up rapid sau de energie care sa dureaza toata ziua, avem alimentele pentru a va mentine puternic.

Ce sa mananci pentru o explozie de energie

1.Turta sandwich pe paine integrala de grau

Sandwich-urile nu mai sunt doar pentru pranz, ci pentru cresterea energiei! Daca nu va este foarte foame, poti manca doar jumatate. Turta este in mod natural slaba si, desigur, incarcata cu proteine. Painea integrala contine fibre si carbohidrati complexi. Combinatia ar trebui sa fie exact ceea ce aveti nevoie pentru o energie instantanee.

2.Iaurt

Iaurtul este mancarea pentru pierderea in greutate, senzatia de mai mult timp si obtinerea unei izbucniri de energie instantanee. Iaurtul face totul! Acesta contine carbohidrati complexi, care asigura energie instantanee si este ambalata cu proteine ​​si fibre. Punem niste cerealele sau doar il manancam simplu.

3.Oua

Incepeti ziua libera cu ouale este o modalitate excelenta de a va garanta energia toata dimineata. Ouale sunt incarcate cu vitamine B, care sunt responsabile pentru transformarea alimentelor in energie. Sunt, de asemenea, o buna sursa de proteine, acid folic si potasiu.

fructe bune4.Fructe

Merele si bananele va vor da izbucnirea de dupa-amiaza a energiei pe care o cautati. Daca aveti nevoie sa ramaneti treaz pentru intalnirea de lucru dupa-amiaza sau daca aveti nevoie de mai multa energie mancati o bucata de fruct. Fructul are carbohidrati, fibre si o multime de vitamine si minerale pentru a va face sarcinile urmatoare.

5.Humus

Hummus a fost cunoscut pentru a creste energia, pentru a imbunatati inteligenta si pentru a-ti ridica starea de spirit. Realizat din naut, are un continut scazut de grasimi, bogat in proteine ​​si incarcat cu vitamine si minerale. Hummus are un gust minunat si vine in tot felul de arome diferite – cum ar fi piperul rosu sau cilantrul. Mananca-l cu paine integrala de grau sau cu legume proaspete pentru o crestere si mai mare a energiei.

Ce sa mananci pentru o energie de lunga durata

6.Somon

Somonul ar trebui sa fie un aliment de baza pentru cei care traiesc un stil de viata activ. Consumul de somon creste in mod regulat energia pe termen lung. Somonul ajuta, de asemenea, la prevenirea cancerului, este bun pentru ochi, piele,par,pentru un ten sanatos si scade riscul de atac de cord sau accident vascular cerebral.

7.Ovaz

Faina de ovaz este descompusa incet de corp, asigurand o energie de lunga durata toata ziua. Pentru acele zile care sunt grele, va recomandam sa va incepeti ziua cu fulgi de ovaz amestecat cu afine si o parte a iaurtului acoperit cu banane feliate.

8.Quinoa

Quinoa este fara gluten si contine mai multa proteina decat orice alt produs din orez. Se amesteca intr-o salata cu avocado, pui, rosii si ceapa sau mananc-o singura. Quinoa sustine, de asemenea, un sistem cardiovascular sanatos.

spanac9.Spanac

Spanacul este incarcat cu fier, care este responsabil pentru aprovizionarea cu oxigen a creierului. Cei cu un continut scazut de fier sufera de anemie, ceea ce duce la oboseala. Daca nu iti plac salatele de spanac, fa-ti prajitura preferata si arunca o mana sau doua.

10.Carne rosie

Orice proteina va va da energie de lunga durata, dar in special carnurile rosii sunt ambalate cu fier (la fel ca spanacul) pentru acel impuls suplimentar de care aveti nevoie. Alegeti optiunile de carne rosie “slaba” sau “extra-slaba”, astfel incat sa nu va supraincarcati corpul cu grasime inutila.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker