Sanatate

Alimente Pentru o Piele Frumoasa Si Sanatoasa

Alimente Pentru o Piele Frumoasa Si Sanatoasa

Cum sanatatea si frumusetea pornesc de la interior, alimentatia are un rol esential si tocmai de aceea azi iti propun o serie de alimente care iti hranesc pielea si iti permit sa o pastrezi sanatoasa, frumoasa si luminoasa.

Migdale si lapte de migdale

Pentru continutul lor bogat in vitamina E, migdalele sunt excelente pentru piele. De asemenea si pentru par sau unghii. Insa, asemenea tuturor semintelor si nucilor, ele trebuie puse la hidratat inainte de a fi mancate. Laptele de migdale este o solutie buna si la indemana, mai ales daca alegi varianta neindulcita, pentru a preveni caloriile goale. In plus, daca iti doresti sa renunti la lactate, este o optiune foarte buna.

Spanac

Pielea are nevoie de Omega 3, in special din surse naturale. Spanacul este foarte benefic pentru piele, este si antiinflamator. Este o sursa buna de calciu, fier, magneziu si alte vitamine si minerale. Ajuta la eliminarea toxinelor si mentine tesuturile curate.

Somon

Somonul este cea mai buna sursa de peste pentru o piele frumoasa. Acizii grasi Omega 3 din peste sunt cei care sprijina pielea si mentin un nivel bun de colagen, ceea ce duce la incetinirea aparitiei ridurilor. De asemenea pielea este mai elastica si mai moale.

Ciocolata neagra

Alimente Pentru o Piele FrumoasaCiocolata neagra de calitate, cu un procent mare de cacao, este un prieten pentru piele. Cantitatea consistenta de antioxidanti ajuta la mentinerea tineretii pielii. Desi acest tip de ciocolata este mai sanatos decat altele si contine mai putine grasimi si zahar, totusi nu este recomandat consumul a mai mult de 2-3 cubulete pe zi.

Avocado

Ori de cate ori ai ocazia, mananca avocado. Sunt foarte sanatoase, dar si gustoase daca sunt coapte. Pe langa beneficiile pe care le ofera la interior, exista altele si la exterior. Avocado ofera pielii vitamina E si acizi Omega 9. Poti sa iti pregatesti o masca hranitoare o data pe saptamana din bucati de avocado pasate. Intinzi masca pe fata curata si o lasi sa actioneze 15 minute sau mai mult. Aceeasi masca poti sa o folosesti si pe par.

Rosii

Pentru a-ti proteja fata si pielea, in general, de factorii nocivi, este bine sa incluzi in alimentatia ta cat mai multe rosii. Antioxidantii si in special licopenul pot face minuni pentru piele. Iar rosiile oricum contin mai multe vitamine benefice pielii, precum vitamina A sau C.

Ulei de cocos

Pentru piele, dar si pentru par sau unghii, uleiul de cocos este foarte pretios. Poti sa il utilizezi atat in alimentatie, cat si direct pe piele sau par. Dar incearca sa cumperi un ulei de cocos de calitate, nu face rabat la asta, daca gasesti chiar bio. Uleiul de cocos este alb la culoare si nu este lichid la temperatura camerei. El contine numerosi acizi grasi, precum cel oleic si linoleic, vitamina E si minerale, precum fier.

Se intinde direct pe piele si se maseaza bine si la fel se intinde pe par, ca o masca, si se lasa sa actioneze. Uleiul de cocos are efect hidratant, ajuta orice tip de piele si in special pe cea uscata. Tot el previne aparitia ridurilor, cat si a altor probleme de piele, eczeme, dermatite, psoriazis. Uleiul de cocos utilizat regulat poate impiedica imbatranirea prematura a tenului si a pielii.

Miere

Mierea si beneficiile ei sunt cunoscute de secole. Corpul nostru se bucura de tot ceea ce ne ofera mierea atat la interior, cat si la exterior. Bogata in antioxidanti, mierea are proprietati antibacteriene si de protectie a pielii. De asemenea este o solutie naturala si foarte eficienta pentru hidratarea pielii.

Alimente Pentru o Piele Frumoasa Si Sanatoasa 1

Exista multe retete si combinatii cu miere ce pot fi utilizate pe fata drept masca. Una dintre cele mai simple este sa pui doua linguri de miere si o lingura de bicarbonat de sodiu si sa le amesteci. Pasta rezultata se intinde pe fata si se lasa 15-20 de minute apoi se clateste cu apa calduta. Pielea va deveni mai curata, porii la fel, si va fi mai hidratata, cu un aspect mai stralucitor.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker