Sanatate

Bauturi Energizante Naturale

Bauturi Energizante NaturaleUnul dintre cele mai invocate motive pentru evitarea unui program regulat de sport este starea de oboseala din timpul, dar mai ales de dupa antrenament. Desi foarte multe persoane sustin ca se simt pline de energie dupa o ora la sala, altele sunt pur si simplu epuizate.

Daca esti din a doua categorie, dar nu vrei sa renunti totusi la orele de antrenament, cel mai probabil apelezi si tu la bauturi energizante.

Cum, insa, sportul se potriveste de minune cu un stil de viata sanatos, iti recomandam sa eviti bauturile energizante pline de chimicale din comert si sa incerci, cel putin din cand in cand, sa ti le prepari singur/a. Noi iti propunem 3 retete:

Mix de sanatate

Pune intr-un blender: lamaie, lime, portocala, miere, apa de cocos, o lingurita de zahar brun, capsune, un varf de lingurita de sare si apa. Nu conteaza foarte tare proportiile. Important este ca toate aceste ingrediente sunt o sursa incredibila de electroliti, care in timpul antrenamentului se pierd prin transpiratie ducand la senzatia de ameteala.

Sarea ajuta la retinerea apei in organism, insa nu exagera cu ea! Daca simti gustul sarat, inseamna ca ai pus prea multa.

Este o bautura foarte eficienta daca e consumata in timpul antrenamentului.

Cocos si spirulina

Amesteca apa de cocos (o gasesti in comert sau poti sa o extragi chiar tu din nucile de cocos. Atentie! A nu se confunda apa de cocos cu laptele de cocos!) cu o jumatate de lingurita de pudra de spirulina (o gasesti in farmaciile obisnuite si in cele naturiste).

Bauturi Energizante Naturale 1Apa de cocos este bogata in potasiu si una dintre cele mai de calitate bauturi izotonice. Spirulina este bogata in aminoacizi, potasiu, vitamine din gama B (B1, B2, B6) si magneziu, un mineral esential pentru energie.

Pune apa de cocos intr-un recipient, adauga pudra de spirulina si amesteca bine. Aceasta bautura poate fi consumata atat in timpul antrenamentului, cat si inaintea lui, cu aproximativ jumatate de ora.

Smoothie verde cu banana

Pune in blender o banana bine coapta, cateva frunze de salata verde si o cana de apa. Mixeaza pana obtii o bautura omogena.

Bananele sunt o sursa extraordinara de potasiu, un mineral esential pentru combaterea starii de oboseala; in plus contin vitamine din gama B (B1, B2, B3, B6), care ajuta la transformarea alimentelor in energie, fosfor, care reduce senzatia de oboseala si creste rezistenta fizica, si magneziu, un mineral esential pentru muschi si sistemul nervos.

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker