Diete

Dieta cu Pepene Verde(Rosu)

O dieta cu pepene verde poate parea o modalitate delicioasa de a pierde in greutate si de a detozifia organismul, dar exista o serie de factori pe care trebuie sa ii luati in considerare inainte de a merge intr-o astfel de directie.

Dieta cu PepeneCe este o dieta cu pepene verde?

O dieta cu pepene verde poate veni in cateva forme diferite, dar in general acestea sunt o perioada de curatare sau detoxificare pe termen scurt, in care consumati exclusiv pepene verde. In unele versiuni, o perioada de 3 sau 4 zile de consum de pepeni verde este urmata de un plan de regim alimentar redus, care poate face aceasta dieta mai eficienta. In alte versiuni mai usoare ale acestei diete, va puteti intoarce la o dieta normala dupa un regim de 3 zile.

Cum functioneaza o dieta cu pepene verde?

Dieta cu pepene verde este eficienta deoarece este bogata in fibre si apa si are un nivel scazut de calorii, facandu-va sa va simtiti plini si hidratati, in acelasi timp slabiti si pierdeti in greutate intr-un mod sanatos. Acest lucru poate crea un deficit mare de calorii si poate ajuta la pierdere foarte rapida in a kilogramelor in plus.

Ca si in cazul multor diete de detoxifiere sau diete rapide extrem de restrictive, exista o mare controversa in legatura cu aceasta dieta, deoarece poate oferi rezultate masurabile, dar acestea sunt greu de mentinut si multi oameni se igrasa destul de repede inapoi. Oamenii care au folosit aceasta dieta sustin ca pot slabi foarte usor, dar exista riscul de problemele gastro-intestinale si probleme ale sistemului imunitar. Cu toate acestea, deoarece pepenele verde nu ofera un profil complet de nutrienti si proteinele lipsesc complet, aceasta dieta ar trebui sa fie practicata doar pe perioade scurte.

Cum urmezi o dieta cu pepene verde?

Pentru primele trei zile ale unei diete pe baza de pepeni, ar trebui sa mananci numai pepene verde pentru micul dejun, pranz si cina si sa bea doar apa. Dupa aceste prime trei zile, veti manca doua mese pe zi, si o gustare de pepene verde intre ele pentru a reduce senzatia de foame. Cele doua mese trebuie sa aiba un continut ridicat de fibre si proteine ​​slabe.

Beneficiile dietei cu pepene verde

Daca urmati in mod responsabil o dieta pe baza de pepene verde pentru pierderea in greutate, veti avea cateva alte beneficii pentru sanatate, inclusiv o digestie imbunatatita datorita continutului ridicat de fibre si a unui sistem de detoxifiere, datorita faptului ca aceste fructe sunt compuse din mai mult de 90% apa. In cele din urma, fibra gasita in aceste fructe poate ajuta la reglarea glucozei si insulinei, care va poate ajuta sa preveniti diabetul zaharat.

Vorbeam mai sus despre motivele care te fac sa iubesti pepenele si sa il declari a fi unul dintre fructele tale preferate. Vorbeam atunci de vitaminele si mineralele pe care le contine (vit. A, B, C, potasiu), dar si de afectiunile de care consumul de pepene te poate apara: afectiuni renale, cardiovasculare, hepatobiliare, reumatismale, afectiuni ale stomacului, ale pielii, precum si de constipatie. In plus, sa nu uitam ca pepenele rosu este un diuretic natural.

Astazi vom vorbi despre pepene ca ingredient principal al unei diete de slabire (dar nu chiar asa de restrictiva).

Dieta cu pepene rosu, propusa astazi, va insemna sanatate, dar si cativa cm in minus in jurul taliei. Da, vei slabi mancand pepene rosu. Nu e putin lucru sa fii ceva mai sanatoasa si ceva mai supla, nu-i asa?

Pepenele te va ajuta sa slabesti in 10 zile intre 2 si 4 kilograme. Si asta datorita valorii sale calorice extrem de scazute si a faptului ca este usor de digerat.

Ziua 1

Micul dejun: poate fi 50 de grame de paine prajita sau o turtita de orez, o cana de ceai sau cafea fara zahar si o felie de pepene rosu.
Pranz: 100 g de orez fiert si 100 g de carne de pui sau vaca, fiarta sau la gratar. O cana de ceai si, bineinteles, o felie de pepene rosu.
Cina: o felie de paine prajita cu 50 de grame de branza de vaci sau o salata de legume crude. Nu uita de pepene, cat doresti, cat poti.

Ziua 2

Mic dejun: paine prajita sau 2 turtite de orez, ceai sau cafea fara zahar si 2 felii de pepene rosu (dublu fata de micul dejun al zilei precedente).
Pranz: carne de pui fiarta (50 de grame) sau peste la gratar cu putina lamaie, paine prajita si o felie de pepene.
Cina: peste sau pui fiert sau la gratar servit cu o salata de cruditati, paine prajita, o felie de pepene.

Ziua 3

Mic dejun: paine prajita, ceai sau cafea fara zahar si nelipsita felie de pepene rosu.
Pranz: carne de vita la gratar sau paste cu sos de rosii si putina branza [max. 30 de grame de paste.] Ceai sau cafea fara zahar, pepene cat doresti.
Cina: salata de piept de pui fiert sau o salata de legume si o felie de pepene.

Ziua 4

Mic dejun: o felie de paine prajita, o felie de pepene, ceai sau cafea fara zahar.
Pranz: supa de legume, pui fiert (50 g) sau peste pregatit la cuptor. O felie de paine prajita, o de felie pepene.
Cina: orez fiert sau 2 cartofi fierti cu putin cascaval. Ceai si pepene cat doresti.

Ziua 5

Mic dejun: o felie paine prajita, o felie de pepene si o cana de ceai sau cafea fara zahar.
Pranz: o portie de carne de vita fiarta pe langa care servesti un sote de ciuperci. Ceai sau cafea fara zahar si pepenele.
Cina: 2 felii de paine prajita cu 50 de grame branza de vaci. Ceai si pepene cat doresti.

Pana la ziua a zecea se reia meniul zilelor precedente.

Gustarile dintre mese vor fi alcatuite din pepene. Se recomanda 2 kilograme de pepene zilnic.

La final de articol, nu uita. Pentru a slabi sanatos: supraveghere medicala, dieta, 2 l de apa zilnic, sport si multa perseverenta!

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Close
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker