Sanatate

5 Minerale Esentiale Pentru Sanatate

Mineralele sunt necesare pentru un organism sanatos si sunt prezente in alimente proaspete. Alimentele procesate sunt adesea lipsite de ceva, iar mineralele si vitaminele pot fi reduse in mod dramatic de la alimentele proaspete in procesare. Manancand cat mai multe alimente proaspete, este mai mare sansa de a absorbi vitaminele si mineralele de care avem nevoie in fiecare zi. Principalele minerale de care avem nevoie sunt: ​​calciu, potasiu, sodiu, magneziu si fosfor.

vitamine

 

calciu

CALCIU

  • Un mineral important, in special pentru oase. Este, de asemenea, important pentru dintii si gingiile sanatoase. Cea mai buna sursa de calciu sunt produsele lactate. Sursele bune de calciu in legumele de gradina includ: verdeturi de grau, broccoli si kale.

 

fosforFOSFOR

  • Necesar pentru aproape fiecare celula din organism, 85% din el este stocat in oase. Fosforul ajuta la mentinerea sanatatii celulelor, oaselor si dintilor. Cele mai bune surse de fosfor sunt in mod obisnuit alimente bogate in proteine, cum ar fi laptele, produsele, pestele si carnea. Sursele bune de fosfor din legumele de gradina includ: seminte de floarea soarelui, seminte de dovleac, ciuperci, fasole larga si anghinare.

magneziuMAGNEZIU

  • Joaca un rol in energia si metabolismul nostru si este important in controlul calciului din sange si al procesarii grasimilor. Cele mai bune surse de magneziu sunt germenii de grau, produse lactate si bomboane de ciocolata. Sursele bune de magneziu in legume de gradina includ: spanac, fasole larga, fasole verde, broccoli, seminte de floarea-soarelui si seminte de dovleacel.

 

sodiuSODIU

  • Pastreaza echilibrul apei in corpul nostru sub control. In plus fata de mentinerea nivelului de apa corect, sodiul joaca un rol in impulsurile nervoase si contractiile musculare. De asemenea, ajuta la mentinerea nivelului echilibrat al acidului alcalin. Cea mai buna sursa de sodiu este sarea. Alte surse includ branza, maslinele conservate si cerealele ambalate. Exista doar o urma de sodiu in legume proaspete din gradina. Daca nu se consuma zilnic niciun fel de alimente procesate, este suficient sa adaugati doar putina sare in timpul gatitului.

potasiuPOTASIU

  • Impreuna cu sodiu, potasiul ajuta la mentinerea echilibrului acid / alcalin in organism. De asemenea, ajuta la depozitarea zaharului si este esential pentru functia musculara. Cele mai bune surse de potasiu sunt cerealele integrale, produsele lactate si carnea rosie. Sursele bune de potasiu in legumele de gradina includ: sparanghel, spanac, rosii, fasole lata si cartofi.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker