Sanatate

Slabirea Dupa Nastere

Revistele sunt pline de vedete care in 2-3 luni arata exact ca inainte de sarcina, astfel incat creste presiunea de a slabi foarte repede dupa nastere.

Slabirea Dupa NastereCei care nu au trecut prin experienta sarcinii se asteapta ca orice femeie sa revina foarte rapid la greutatea initiala.

Adevarul este ca multe dintre vedetele care slabesc ca prin minune, o fac urmand diete nesanatoase si programe de exercitii extenunate pe care o femeie obisnuita nu le poate urma.

In mod normal, o femeie obisnuita ar trebui sa se astepte sa dea jos greutatea acumulata in timpul celor 9 luni de sarcina pe parcursul altor 9 luni.

Trebuie sa fii constienta ca organismul tau a trecut si continua sa treaca prin niste schimbari fantastice si ca nu vei putea slabi peste noapte.

Ce trebuie sa faci pentru a slabi dupa sarcina in mod sanatos

1. Sa mananci echilibrat si sanatos. Stresul noilor responsabilitati si lipsa timpului te pot determina sa recurgi la mancaruri rapide dar nesanatoase, cea mai buna metoda de a slabi este sa incerci sa mananci sanatos.

Incearca sa eviti dietele minune ce iti promit ca vei pierde 5 kilograme intr-o luna pentru ca probabil vor fi prea drastice si ar putea sa iti afecteze capacitatea de a alapta.

In plus, dietele stricte se bazeaza pe infometare si sunt urmate de multe ori de cresteri rapide in greutate.

2. Sa alaptezi. Daca poti sa alaptezi, atunci bucura-te de aceasta experienta si arde cate 500 de calorii zilnic.

Atentie, efectul alaptarii difera de la persoana la persoana, desi toate mamele care alapteaza pierd din greutate datorita acestei activitati, unele reusesc sa dea jos tot ce au pus de-a lungul sarcinii (doar alaptand), in timp ce altele abia dau jos cateva kilograme.

Nu trebuie sa va asteptati la minuni din partea alaptatului, ci doar sa va bucurati de ajutorul suplimentar.

3. Sa faci exercitii usoare. Daca inainte de sarcina ai fost o persoana activa care facea multa miscare, vei fi tentata sa te intorci la exercitiile dificile pe care le faceai inainte de sarcina.

Aminteste-ti insa ca tocmai ai nascut, ca organismul tau a depus un efort extraordinar si ca ai nevoie sa te recuperezi.

Pe de alta parte, nu trebuie nici sa te feresti de orice fel de efort posibil. Alege exercitii simple, opteaza pentru plimbari scurte si discuta cu medicul tau despre tipul de efort pe care il poti face.

In functie de tipul nasterii, pot trece intre 4 si 8 saptamani pana cand vei avea voie sa faci efort fizic ridicat.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker